tirsdag 15. januar 2013

Spinning

Voi voi!
Treningen kjennes på kroppen, i dag var jeg såpass flinkis at jeg var på morratrening med Spinning! Det var lenge siden sist, og det var utrolig deilig. Må nok fortsette med det!

Har lastet ned en app som har masse treningstips, JEFIT, der har de også lagt opp treningsopplegg med vekter. Men må kanskje ta litt større vekter etterhvert, men tar det litt rolig foreløpig. Har jo hørt av flere at det er viktig med riktig teknikk. Da kan man jo kanskje øve øvelsene litt inn før man begynner å "pumpe" skikkelig. Men igjen, så skal jeg jo ikke bli bøs, men gå ned i vekt og komme i form.

Har veid meg titt og ofte, men jeg skal nok vente litt med veiingen, kan bli umotivert av å veie meg hver bidige morra. Kanskje ukentlig etterhvert..står på videre

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar