søndag 6. januar 2013

Første dagen i mitt nye liv...

Klisjé!
I går fikk jeg nok, leste nok en artikkel om en kar som kom seg opp av sofaen og har trent godt siden.

Jeg veide 88,5 kg i går, jeg er 171 cm, det er en BMI på 30,1, jeg er obese, overvektig, feit og god som en julegris, og jula har ikke noen skyld i det. Så jeg skrev meg noen mål i går, gå alltid, om du kan, ta trappen, gå tur med barnet ditt, kom deg opp på Tinden, gå deg en lengere fjelltur, gå ned 15 kg!

Så i dag har jeg stått opp klokken 18 for å gå til UNN, for å gi blod, jeg skal stikke innom Kraft trengingssenter og melde meg opp som medlem. Tviler på at jeg skal trene siden jeg har akkurat gitt blod, men jeg skal iallefall gå tilbake igjen, så det må jo være veldig bra for en første dag.

Følg med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar